2777
2789
عنوان

مشورت

25 بازدید | 11 پست

سلام امیدوارم خوب باشین

به نظرتون انرژی منفی یا سنگینی مثلا تو بعضی خونه ها که تازه ممکنه برین توش حقیقت داره یا خرافاته؟

اگه اره نشونه هاش چیه؟

چطور باید دفعش کرد؟ یا دفع نمیشه؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش جزیی تر توضیح میدادین🙏

معمولا وقتی یکی از اعضای خانواده از طلسم استفاده میکنه برای خواسته خودش شیطان خود به خود وارد زندگیشون میشه و کل خانواده رو درگیر میکنه ..و اینم بدونید طلسم از طریق شیطان انجام میشه و همه این کار و اشتباه میدونن چون به جای خواستن از خدا از شیطان طلب حاجت میکنن

تنها راه نجات پیدا کردن انجام واجبات دین و توبه واقعی هست که شیطان رو از زندگی اون خانواده بیرون میکنه و از خدا بخواین که از سر شیطان نجات پیدا کنید

سینگل به گوری تا ابد 
معمولا وقتی یکی از اعضای خانواده از طلسم استفاده میکنه برای خواسته خودش شیطان خود به خود وارد زند ...


ممنونم عزبزم ، منظور خونه جدیدیه که حس ادم توش یه طوریه...راستش نمی دونم انرژی ادم های قبلی تو خونه میمونه یا نه یا روی اونها هم اثر میداره...ما اهل طلسم نیستیم فکر نکنم اطرافیانمون هم باشن ولی مطمئن نیستم

ممنونم عزبزم ، منظور خونه جدیدیه که حس ادم توش یه طوریه...راستش نمی دونم انرژی ادم های قبلی تو خونه ...

ولی همه حس های بد کار شیطان هست ممکنه یه نفر به جای دعا بهتون طلسمی داده که متوجه نشدین..

فرق طلسم و دعا تو اجابت شدنش هست ..طلسم سریع و بدون معطلی جواب میده ولی دعا تحت شرایط خاص مستجاب میشه ..برا اینکه خیلی ها از روی سادگی میرن دنبال طلسم و یه عمر خودشون رو درگیر میکنن

سینگل به گوری تا ابد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز