2777
2789
عنوان

کمک لطفاً

24 بازدید | 2 پست

یکیو دوست دارم بهش نزدیک شدم اوایل باهم عالی بودیم بعد هی بهانه اومد بعد دوباره عالی شدیم بعد دوباره بهانه .

بهانه ی متفاوت

اول میگفت پارتنرم هستی . بعد گفت رابطه مون سرد و عادی باشه . بعد گفت دوست هم باشیم.

چند روز پیام دادم سین نمیکرد الان پیام دادم بهش گفتم اگه قصد نداری جواب بدی بفرمایین من منتظر نمونم

پیام داد سلام ایام به کامت آره درگیرم متاسفانه

طرفو واقعا دوست دارم

من الان چه کار کنم ؟

چشه این آدم؟

چرا نمیشه فهمیدش؟

میخوای عاقلانه و نه احساسی رفتار کنی ..میدونم شاید تو ذهنت نشدنی باشه ولی با یه مشاور ازدواج صحبت کن ..اینجا ما هر چی بگیم این رابطه پایان خوش نداره شاید باور نکنی ..ولی مشاور با مدرک بهت ثابت میکنه

سینگل به گوری تا ابد 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز