یکیو دوست دارم بهش نزدیک شدم اوایل باهم عالی بودیم بعد هی بهانه اومد بعد دوباره عالی شدیم بعد دوباره بهانه .
بهانه ی متفاوت
اول میگفت پارتنرم هستی . بعد گفت رابطه مون سرد و عادی باشه . بعد گفت دوست هم باشیم.
چند روز پیام دادم سین نمیکرد الان پیام دادم بهش گفتم اگه قصد نداری جواب بدی بفرمایین من منتظر نمونم
پیام داد سلام ایام به کامت آره درگیرم متاسفانه
طرفو واقعا دوست دارم
من الان چه کار کنم ؟
چشه این آدم؟
چرا نمیشه فهمیدش؟