ارمغانکبری مدیر استارتر عضویت: 1400/11/18 تعداد پست: 8 عنوان دلشوووره 40 بازدید | 2 پست شنبه مصاحبه دکتری دارم و نمیدونم یه دلشوره خاصی پیدا کردم.یه دلم میگه آیا ارزشش رو داره این همه وقت و هزینه؟یه دلمم میگه تو این سن نخونی احتمالا پشیمون میشی!امیدوارم تهش خوب باشه🥲 من تهی پیمانه بودم سرکشیدم خویش را ... امروز | 20:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1405بروکلی عضویت: 1405/03/06 تعداد پست: 207 وای چقدر خوبعمر آدم که میگذره بزار اینجور بگذرهاینشالله قسمت من
ارمغانکبری مدیر استارتر عضویت: 1400/11/18 تعداد پست: 8 وای چقدر خوبعمر آدم که میگذره بزار اینجور بگذرهاینشالله قسمت من انشاءالله عزیزمبا تلاش و انگیزه میتونید قطعا من تهی پیمانه بودم سرکشیدم خویش را ...