2777
2789
عنوان

نظر شما چیه

51 بازدید | 4 پست

قصد مشهد کردیم.من دوس دارم به کل فامیل بگم همسرم میگه خواهربرادری بریم یا نیومدن تنها.بچه ها بی قراری میکنن حال و هوامون بالا پایین میشه فامیل به خودشون می گیرن.من تجربه ی سفر با فامیل توی تجردم رو زیاد داشتم خیلی خوش میگذره کنارشون ولی الان هممون متاهل و بچه داریم متفاوته خب .نظر شما چیه؟ من میگم می ارزه با همه ی چالشاش متفاوته

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
از نظر من دوتا خانواده یا سه تا (خودتونه حساب مردمان)کافیه و گرمه اختلاف نظر اذیتتون میکنن

ممنون.به این مورد فکر نکرده بودم

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما رفتیم شمال سر سوال شدن تا کابین دعوا شدیا سر خوردن کته کباب .....کلا خیلی شلوغ اینارو هم داره

درسته.نه ما که به تفریح نمیرسیم.با تور و قطار و ..

﷽‌من خوבمم ..نـہ تنـבیسے از اونچـہ ڪ בیگراט می‌پسنـבט .. نـہ تقلیـבے از اونچـہ ڪ بهش باور نـבارم .. من با تمام کم و کاستیا خوבمم ـ‌ٖؒ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز