سلام من ۲۰ ماه قبل که پریود شدم روز سوم پریودیم بود صبح که از خواب پاشدم درد وحشتناکی زیر دلم سمت چپ داشتم که نمیشد نفس بکشم ولی یکم که سشوار رو گرفتم سمت چپم تا گرم باشه بهتر شدم دیگه الان حدود ۱۵ روز گذشته ولی دوسه روز دوباره همون قسمت ولی خیلی خفیف درد میگیره انگار یکی فشارش میده و به کشاله رانمم میزنه توروخدا اگه کسی تجربه اینجوری داشته بگین چی بوده خیلی استرس دارم و تا هفته دیگه شرایط دکتر رفتن ندارم اصلا