2777
2789
عنوان

هی فورجه ها

65 بازدید | 23 پست

با اینکه خودم بیشتر نهایی بستم و تا ۲۰ ام کلش مطمعنم بستم و دور کردم ولی متاسفانه فورجه ها یبه قدری کم حتی وقت برای مرور و حل نمونه سوال نیست

.... چه عدالت فا ک ی ای

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قراره باز شمبه برن تجمع

کاش ..واقعا هرجوری نگاهمیکنم مرور و جمع بندی و حل نمونه سوال کافی نیست...خیلیا شاید با حرفممخالف باشن ولی ناعدالتی محض..اونم نهای ک ۶۰ درصده

کاش ..واقعا هرجوری نگاهمیکنم مرور و جمع بندی و حل نمونه سوال کافی نیست...خیلیا شاید با حرفممخالف باش ...

یه گروه هست تو روبیکا میخوای لینکش رو بدم فعالیت کنی پیام بدی به شماره هایی که میزارن؟

❤️

خوش به حالت من چی بگم که هنوز نیمه دومش نبستممم😔😂

بخون میبندی

زیست کامل بستم پ فقط نمونه سوال و دور مونده...و فصل ۸ ۷ دوباره بخونم مطالبش حفظی و فرار

ریاضی بجز تابع و آمار کل شو بستم ولینمونهسوال مونده

شیمی هم الکترو و باز و اسید کم کم دارم میبندم ولی نمونهو حفظی مونده

بقیه هم همین

تموم میشه کاری ندارم ولی کسی ک صدبار هم بخونه بازم فورجه برای مرور ونمونه سوال اصلا کافی نیست

در کنکور دنبال عدالت نباشید .دعا کنید بخت باهاتون یار باشه فقط

هی درست

بخت هم ک یه خاستگار خیلی خوب دارم ولی میدونی درس برای خودم و خانوادم ولایت چون علاقه ام توشه

هدفم از طریق این گن کور فاکی هستش

یه گروه هست تو روبیکا میخوای لینکش رو بدم فعالیت کنی پیام بدی به شماره هایی که میزارن؟

دآرم به همشون پیام دادم هرچی آدم تو شاد تو پیامرسان تو کودفت ولی چ فایده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز