حالم اصلا خوب نیست خودم تمومش کردم امروز صبح
چون رفتارایی داشت اذیتم میکرد و حاضر نبود خودشو تغییر بده
مثلا وسط چت ول میکرد میرفت یساعت دیگه میومد
نصف روز سرکار بود بقیشم یا خواب بود یا درگیر کارای دیگع وقت میذاشت ولی کم
مناسبت هارو فقط تبریک میگفت جز تولدم کادو میگرف
دیشب زنگ زد ۱۰ دیقه حرف زد گف برم اب بخورم بیام دیگه نیومد 😑 شاید بگید چقدر لوس ولی وقتی ۳ سال طرف این رفتارا رو باهاتو بکنه ...💔
میدونم میاد پیام میده ولی من دیگه نباید بپذیرمش هرچند دوستش دارم