2777
2789
عنوان

کمکم میکنید

15 بازدید | 0 پست

اقایی ازم خاستگاری کرد ک راننده کامیون هست .ایشون رو یک جلسه دیدم ولیی ایشون بعد از یک تلفن وحضورر فضا روبرد تود توی چت وحرفایی از سرشوخی وخنده وهربارهم میگه بار دارم حضور رو کنسل میکنه.. فقط توی چت بهم ابراز علاقه کرده

الانم این چندروز اصلا نیست ..خیلی میترسم. ب نظرتون نباید تماس بگیره.. خیلی گیجم کرده

اگه تو چت جوابشو ندم ب نظرتون مشکلی داره ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز