اقایی ازم خاستگاری کرد ک راننده کامیون هست .ایشون رو یک جلسه دیدم ولیی ایشون بعد از یک تلفن وحضورر فضا روبرد تود توی چت وحرفایی از سرشوخی وخنده وهربارهم میگه بار دارم حضور رو کنسل میکنه.. فقط توی چت بهم ابراز علاقه کرده
الانم این چندروز اصلا نیست ..خیلی میترسم. ب نظرتون نباید تماس بگیره.. خیلی گیجم کرده
اگه تو چت جوابشو ندم ب نظرتون مشکلی داره ؟