رو ادمای خوشگل که همه روش کراش دارن کراش میزنم و میدونم اگ بهش بگم من دوستت دارم. شاید فحشم بده و بگه تو کی باشی مسخرمم کنه به خاطر نژاد و رنگ پوستم
روراست بگم همش رو ادمای خارجی کراش میزنم اصلا یکبارم نبوده داخلی باشه و طرفم که میدونید دیگ.... ممکنه از ایرانی بودن و رنگ پوست خوشش نیاد حتی خود پسر ایرانی هم زن خوشگل وسفید میخواد چ برسه اونا
بعد رو اینا من کراش میزنم و میبینم متاهله داغون میشم
هوف چرا اینجوریم واقعا
اگ کسی عاشقم نشد چی و اگ خودمم عاشق نشم چی