fxlog مدیر استارتر عضویت: 1404/07/17 تعداد پست: 31 عنوان راسته یا نه 396 بازدید | 41 پست راسته که میگن ۱۲ شب به بعد نباید با پسرا چت کرد و عقلشون دست خودشون نیست؟؟؟ ( یعنی حتی اگه چت مربوط به کار و مسائل عادی باشه ) امروز | 17:37 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
liiiiliii عضویت: 1404/07/15 تعداد پست: 1143 والا قبل 12هم همینن همه چی در وقت خودش زیباست.باران گل های پژمرده را زنده نمیکنه!🩶
pink_makeup عضویت: 1403/05/26 تعداد پست: 3235 بستگی به پسرش داره من حرف زدم هیچ چیز بدی کسی بم نگف والا آرامشم همه چیزمه 💖
bluescream عضویت: 1403/04/29 تعداد پست: 10500 واااااا😂😂😂🤣🤣 مرا دردی ست اندر دل که گر گویم زبان سوزد اگر پنهان کنم، ترسم که مغز و استخوان سوزد...
پسرترسناک عضویت: 1400/10/23 تعداد پست: 2901 اون موقع شب. فقط موقع خواب هست آینده ای ساختم. که گذشته ام. جلوش زانو زد از صفر شروع کردم. حالا یکی بیاد صفر هاش بشمره
خورزوخانم عضویت: 1401/01/25 تعداد پست: 4435 وای خنده ام گرفت مگه قبل ۱۲ شب عقل دارن که بعدش هم داشته باشند😂😂😂😂