2777
2789
عنوان

اخه چرا 🥲

18 بازدید | 0 پست

کن خودم زشته رنگ پوستم تیرست و جدا از پوست کلا قیافم قشنگ نیست یه جوریه قرینه نیست چشمام پژمردست و دندون های بد لبخند. بد لاغر لاغر

کلا یه چی خوب توم پیدا نمیشه ـ

اما حالا ادمایی که روشون کراش میزنم اووووووه فرشته

همشونم دست نیافتنی و خارجی داخلی حتی یکبارم کراش نزدم بیست سالمه

گریه میکنم میگم چرا اینجام چرا زشتم چرا خواسته هام دست نیافتنی هستن به غیر از کراش....

این حق من نیست نیست نیست نیست نیست نیست

منم دلم میخواد پول داشته باشم دلم میخواد خوشگل باشم سفید باشم حداقل! یکم اجتماعی باشم

همش کاش کاش کاش کاش

نیمدونم حالم یه جوریه رو کسی کراش زدم که الان فهمیدم متاهله زنش رو دیدم حس حس ناامیدی بهم دست داد اینکه چقد زشتم اینکه فهمیدم همش اینا خیاله همیش ارزو و توهم

واقعا خستم چییزی ندارم تو این دنیا برای ادامه زندگی واقعا

جدا از اینها که گفتم میگم چیزی برام نذاشتن چیزی منتظرم نیست


دعا برای عاقبت بخیریم لطفا 🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز