2777
2789
عنوان

معیار زیبایی

125 بازدید | 14 پست

دقت کردین هر وقت یکی میخواد بگه خوشگله میگه:

موهام لخته طوری که کراتین کردم

سفیدم و چمیدونم این جور حرف ها


خیلی کلیشه ای نیستن؟ چون الان موهای فرفری ترند شده

خیلیا ها هم هزینه کلان میکنن برنز شن


نمیگم کدوم خوشگلتره و میگم سلیقه ایه .

به شخصه اندام اسکینی دوست دارم مثل مدلا و سال هاست باشگاه میرم تا رو فرم بمونم .بعد میرم تو فامیل میگن دختر فقط تو پر!

هیچی به نچرال نمیرسه

مرد نی نی سایتی منو ریپ نزنه و تاپیک من نیاد🔪من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اولا که این ربطی به تاپیک من داشتثانیا هر چیزی که باعث بشه حس بهتری به خودت داشته باشی خیلیم عالیهحا ...


icon

مرد نی نی سایتی منو ریپ نزنه و تاپیک من نیاد🔪من فمنیست و مخالف کودک همسری و خیانت و دروغ و ریا و تزویر هستم پس اگه کسی غیر این تفکری داره منو ریپ نزنه!درخواست دوستی اصلا قبول نمیکنم چه زن و چه مرد!

بنظرم یسری چیزا هست که واقعا جز زیبایی محسوب میشن یعنی اگر بگن یه ادم زیبا رو توصیف کن ادم تو ذهنش اینجوری میچینه

سفید بودن هست یا مثلا قدبلند

خودم قدم کوتاهه ولی میدونم که قدبلند جز زیباییه

بنظرم یسری چیزا هست که واقعا جز زیبایی محسوب میشن یعنی اگر بگن یه ادم زیبا رو توصیف کن ادم تو ذهنش ا ...

من خودم گندمی هستم ولی واقعا از پوست برنز خوشم میاد و باکلاسه
قد بلندم و عاشق قدمم و حس مدلا بهم دست میده
اما قد کوتاها خیلی بامزه تر و دخترونه ترن

به نظرم هیچ معیاری وجود نداره . سلیقه ایه

اگر بخوایم به معیار مدل ها بسنجیم بله . اما در حالت عادی نه

من خودم گندمی هستم ولی واقعا از پوست برنز خوشم میاد و باکلاسهقد بلندم و عاشق قدمم و حس مدلا بهم دست ...

اره دقیقا

یوقتایی هست ترکیب یسری چیزا واقعا بامزه در میادد

دختر نیمار هستت الان سفید بود واقعا اینقدر بامزه نمیشد

اره دقیقا یوقتایی هست ترکیب یسری چیزا واقعا بامزه در میادد دختر نیمار هستت الان سفید بود واقعا اینقد ...

نمیدونم بشناسی یا نه
اما ثنا توی تیک تاک
رفته سولار کرده و من واقعا خوشم اومده
دوست دارم برم انجام بدم
یه وایب باکلاسی به ادم میده

نمیدونم بشناسی یا نهاما ثنا توی تیک تاکرفته سولار کرده و من واقعا خوشم اومدهدوست دارم برم انجام بدمی ...

عه نمیشناسمش

سولار حس مصنوعی میده🗿🗿 نمیدونم چجوری بگم ولی با آفتاب اگه ادم برنزه شه بهتره

بنظرم زیبایی به تناسب ربط داره

یکی سفید باشه و موهای لخت داشته باشه ولی اجزای صورتش تناسب نداشته باشن،زیبا محسوب نمیشه

یا مثلا یکی برنز باشه با موهای فر ولی تناسب نباشه،بازم زیبا نیست

تناسب اجزای صورت و بدن و مو و.... است که ادمو زیبا میکنه

خدایا از ته دلم دعا میکنم که همه مرد/نر/پسرایی که تو نی نی سایت به من درخواست میدن سریعاااا عقیم،نازا و کچل بشن!! حالا دیگه خوددانید!!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز