دقت کردین هر وقت یکی میخواد بگه خوشگله میگه:
موهام لخته طوری که کراتین کردم
سفیدم و چمیدونم این جور حرف ها
خیلی کلیشه ای نیستن؟ چون الان موهای فرفری ترند شده
خیلیا ها هم هزینه کلان میکنن برنز شن
نمیگم کدوم خوشگلتره و میگم سلیقه ایه .
به شخصه اندام اسکینی دوست دارم مثل مدلا و سال هاست باشگاه میرم تا رو فرم بمونم .بعد میرم تو فامیل میگن دختر فقط تو پر!