2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من ی کینه ای هستم خیلی خواستم ببخشم و رفت وآمد کنم با بعضی ها ولی وقتی فکر کردم دیدم من هیچ بدی بهشون نکرده بودم که بهم طعنه کنایه زدن

آقا من نمیبخشم برعکس شبا تا صبح تو سجاده شکایت میکنم به خدا

من قبلنا اصصصصصصصصصصلا نبودم اما الان مثل شتر کینه به دل میگیرم 😁

اين زندگى دنيا چيزى جز سرگرمى و بازيچه نيست و اگر بدانند، زندگى حقيقى، همان سراى آخرت است.(سوره عنکبوت_۶۴)                                                            هر وقت زندگی بهم فشار میاره یاد این آیه می افتم و می فهمم این دنیا فقط یه بازیه زود گذره و خوشبخت کسی که اینو فهمیده باشه و اندازه یه بازی بهش نگاه کنه اما با تمام وجود برای بازیش تلاش کنه تا برنده بشه....... برنده شدن به معنای اول شدن نیست بلکه تو هر نقش و جایگاهی هستی باید بهترین خودت باشی.....امیدوارم بتونیم بهترین خودمون باشیم و شکرگزار خدای مهربونمون❤️❤️❤️❤️❤️                     خدا جونم با اینکه بنده ی خوبی نبودم اما هزاران بار معجزه تو دیدم 😘😘😘😘😘😘  خیلی خوبی مهربونم دووووووووووووووووست دارم😍😍         احساس می کنم بعضی موقع ها از اون بالا با نگاه عاقل اندر سفیه نگام می کنی و میگی این بازم دیوونه شد😐🙄        مطمئنم تو حساب کتابات این موضوع رو هم مد نظرت قرار میدی🤗😘

من ی کینه ای هستم خیلی خواستم ببخشم و رفت وآمد کنم با بعضی ها ولی وقتی فکر کردم دیدم من هیچ بدی بهشو ...

آره منم دلمو که میشکنن دست به دامان خدا میشم که بخورن زمین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز