تولد دوستم و پارتنر چند سالشه
با جفت دوست صمیمی هستم ازم مشورت خواستن من موندم چیکار کنم
آقا پسر با توجه به شرایطی که براش پیش اومده پول چندانی براش نمونده که بتونه کادو آنچنانی بخره مبلغ دو ملیون مونده و راست میگه الان از من مشورت خواسته چی بخره یا چجوری تولد جفت شون با همه رو جشن بگیرن
میشه راهنمایی کنید