سلام.داداش من یه خواستگاری رفت جواب منفی دادن.نه قاطع.(به دلیلی یه چیز غیر منطقی و اونموقع برا دختره یه خواستگار بهتر اومده بود الان نمیدونم هستش یا نه ولی هنوز مجرده دختره ,دختره داداشمو گفت پیام بدی دیگه بلاکت میکنم و تمام)
داداش دختره چون رفیق داداشم بود میخواد با زنش بیاد شهرستان خونمون تفریح(البته داداشم تعارف زده رفیقشه)
الان گفته بابا مامانش هم میخواد باهاش بیاد
چرا بنظرتون؟
عجیب نیس؟بابا مامان پیرش بیان؟؟با ذهن من الکی بهم ریخته؟
داداشش بیاد عادیه
ولی پدر مادرش اونم خیلی سختگیر بیان عجیبه
بالاخره توراهن. اخر شب میرسن
داداش الاغ من خوشحاله دختره میاد
رفته ازایشگاه خخخ
هر چی بهش میگیم بقران اینا نظرشون عوض نمیشه
برا تفریح اومدن گوش نمیگیره