من چون مریض بودم و تبم بالا بود ( اون روز بیمارستان بودم گفتن 39)
عصر سرم زدم و... اومدم خونه
چون هم بدنم ضعیف بود هم تب داشتم
وقتی میخواستم بخوابم یه سری تصاویر عجیب
درهم برهم می دیدم
مثلا آدم هایی با چشم های بزرگ
تصاویری که سریع سریع جلو چشمم رد می شد
قبر می دیدم
و...
ینی علتش چی می تونست باشه؟
از تب بالا بود
یا معنای خاصی داشت؟!
الان که حالم بهتر شده این سوال ها برام پیش اومده