2777
2789
عنوان

مهاجرت

33 بازدید | 11 پست

بنظرتون مهاجرت به المان از طریق کارفرما اینا خوبه

یا موندن تو ایران

البته میدونم پروسه طولانی داره اما درکل کدوم بهتره

چند سال اینده ولی زبان المانی باید بخونیم ازمون بدم که خیلی سخته

کسی تجربه مهاجرت داشته از این طریق یا اطرافیانش؟

  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دومی

ولی باید توان و عرضه زبان خوندن و تنها زندگی کردن رو داشته باشی

یه کشور دیگه ست با فرهنگ و مردم و روش و قانون جدید زندگی باید بتونی کنار بیای

تو بخواهی می شود🌱.. اگه سوالی در مورد زبان انگلیسی داشته باشید میتونم کمکتون کنم

دومی ولی باید توان و عرضه زبان خوندن و تنها زندگی کردن رو داشته باشییه کشور دیگه ست با فرهنگ و مردم ...

دیگ این بستگی به عرضه نداره به شانس و اقبالم داره بعد طبیعی هست اولش آدم مهاجرت کنه سخت باشه براش بالاخره یه کشور دیگ آدم میره با فرهنگ و آدما و ... جدید آشنا میشه

  

دیگ این بستگی به عرضه نداره به شانس و اقبالم داره بعد طبیعی هست اولش آدم مهاجرت کنه سخت باشه براش با ...

ربط داره

خیلیا فقط حرفشو میزنن به پای زیان خوندن میرسه میکشن کنار

یا خودشون رو نمیخوان با اون فرهنگ وقف بدن دائم از اون کشور مینالن

تو بخواهی می شود🌱.. اگه سوالی در مورد زبان انگلیسی داشته باشید میتونم کمکتون کنم

ربط داره خیلیا فقط حرفشو میزنن به پای زیان خوندن میرسه میکشن کناریا خودشون رو نمیخوان با اون فرهنگ و ...

اره ولی سخته خب یهویی پاشی بری کشور دیگ زندگی کنی همه چیز جدیده برات راحت نیست که

  

اره ولی سخته خب یهویی پاشی بری کشور دیگ زندگی کنی همه چیز جدیده برات راحت نیست که

اون که آره اولش ترس و دلتنگی و... هست چون مکان جدیده ولی کم کم باید عادت کنی

تو بخواهی می شود🌱.. اگه سوالی در مورد زبان انگلیسی داشته باشید میتونم کمکتون کنم

من بعضی از اطرافیانم المان زندگی میکنناونام تازه مهاجرت کردن،راضین

من پولدار نیستم که بتونم با پولم مهاجرت کنم از طریق همین کارفرما اینا اطرافیان شماهم از طریق کارفرما اینا رفتن؟

  

من بعضی از اطرافیانم المان زندگی میکنناونام تازه مهاجرت کردن،راضین

من پولدار نیستم که بتونم با پولم مهاجرت کنم از طریق همین کارفرما اینا اطرافیان شماهم از طریق کارفرما اینا رفتن؟

  

من پولدار نیستم که بتونم با پولم مهاجرت کنم از طریق همین کارفرما اینا اطرافیان شماهم از طریق کارفرما ...

بله

هم از این طریق بوده هم از طریق رشته پرستاری

دانشجو ارشد،مقیم لندن.26/02/28.ازاد باش ای ایران.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز