الان هرکسی یه مشت کارت دستش گرفته و تراوشات ذهن آشفتهش رو در قالب طالع و فا ل به خورد مردم میده
یا هرکسی که نیاز به توجه و دیده شدن داره به اسم حس ششم یک سری اطلاعات به بقیه میده که این احساس رو در دیگران و خودش ایجاد کنه که صاحب قدرت خاصی هست
طالع پیشگویی و جفر و حتی همون فا ل نیاز به علم و تحصیل داره
درغیر این صورت یک سری جملات تصادفی هست که جز اینکه تاثیر بذاره روی زندگی دیگران و چه بسا این تاثیر منفی باشه نتیجه دیگری نداره
کم هست کسی که اینکار رو با علم و اگاهی انحام بده
و اون کسی هم که علم داره ابر قدرت نیست ، تا خداوند نخواد سالها تحصیل و مطالعه هم نتیجه ای نخواهد داد
من نمی گم صاحب علم هستم ، از لطف و رحمت خداوند ۲۰سال در مکتب شخصی عالم بودن و ۲۰سال مطالعه توی این زمینه برام نتایجی داشته
که بازهم همه و همه به خواست خود خداونده که اگر لطف و رحمتش نبود بنده ناچیز همین قدرت تکلم هم نداشتم
امثال من و سید پدربزرگم و جد بزرگوارم فقط و فقط واسطه ای ناچیز بودیم و هستیم
اصل کار خداست
اما ادمیزاد هیچ کاری رو بدون اطلاع و اگاهی و تحصیل و مطالعه نباید و نباید انجام بده
اگر من یک جمله میام میگم ، هزاران کتاب از هزاران عالم و استاد در اختیارم بوده و مطالعه کردم
همون یک جمله رو بدون علم و بدون استناد به مکتب اساتید نمیگم
و بله برای هرکاری علم لازم هست
و این علم به دست نمیاد مگر با سالها زحمت و ریاضت