2777
2789



الان طالع بینی یک نوع علم حساب میشه؟؟

🟩 🟩 هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگر جمله تون سوالیه براتون توضیح بدم اگر توهینی گفتید هیچ توضیح و جوابی ندارم خداوند یار و نگهدارتون

میشه توضیح بدین؟

من سواله واسم واقعا

 ما سبز تر از تمام تبر هایی که خورده ایم ادامه می دهیم :)
میشه توضیح بدین؟من سواله واسم واقعا

الان هرکسی یه مشت کارت دستش گرفته و تراوشات ذهن آشفتهش رو در قالب طالع و فا ل به خورد مردم میده

یا هرکسی که نیاز به توجه و دیده شدن داره به اسم حس ششم یک سری اطلاعات به بقیه میده که این احساس رو در دیگران و خودش ایجاد کنه که صاحب قدرت خاصی هست

طالع پیشگویی و جفر و حتی همون فا ل نیاز به علم و تحصیل داره

درغیر این صورت یک سری جملات تصادفی هست که جز اینکه تاثیر بذاره روی زندگی دیگران و چه بسا این تاثیر منفی باشه نتیجه دیگری نداره

کم هست کسی که اینکار رو با علم و اگاهی انحام بده

و اون کسی هم که علم داره ابر قدرت نیست ، تا خداوند نخواد سالها تحصیل و مطالعه هم نتیجه ای نخواهد داد

من نمی گم صاحب علم هستم ، از لطف و رحمت خداوند ۲۰سال در مکتب شخصی عالم بودن و ۲۰سال مطالعه توی این زمینه برام نتایجی داشته

که بازهم همه و همه به خواست خود خداونده که اگر لطف و رحمتش نبود بنده ناچیز همین قدرت تکلم هم نداشتم

امثال من و سید پدربزرگم و جد بزرگوارم فقط و فقط واسطه ای ناچیز بودیم و هستیم

اصل کار خداست

اما ادمیزاد هیچ کاری رو بدون اطلاع و اگاهی و تحصیل و مطالعه نباید و نباید انجام بده

اگر من یک جمله میام میگم ، هزاران کتاب از هزاران عالم و استاد در اختیارم بوده و مطالعه کردم

همون یک جمله رو بدون علم و بدون استناد به مکتب اساتید نمیگم

و بله برای هرکاری علم لازم هست

و این علم به دست نمیاد مگر با سالها زحمت و ریاضت

الان هرکسی یه مشت کارت دستش گرفته و تراوشات ذهن آشفتهش رو در قالب طالع و فا ل به خورد مردم میدهیا هر ...

که اینطور

ممنون از توضیحاتتون

موفق باشید بانو

 ما سبز تر از تمام تبر هایی که خورده ایم ادامه می دهیم :)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز