2777
2789
عنوان

خیانت دوستم

129 بازدید | 22 پست

دوستم بایه اقای چت کرده البته راه دور در حد پیام عادی فقط اونم بخاطر دوست دیگش که قضیش مفصله این دوستم با مرده ارتباط نداشته میونه گیری کرده،بعد پیاماحذف بوده رو گوشیش فقط دوتا پیام بود یکیش این بوده که جانم زنگ زدی و یکیش اینکه دلم برات تنگ شده بود دوستم گفته ب مرده که خودشو جای یکی دیگه جا زده دختره بعد شوهرش دیده

شوهرش ازون وحشیاست که از هیچی رعب انگیزه

حالا اینارو دیده فقط دوتا زده تو صورت زنشو کمی فحش ولی دیگه هیچی نگفته کلی گریه کرده شوهره گوشیشم ازون روز نگشته دیگه رفتارشم عادی شده بازنش بیشتزم محبت میکنه میگه تا قبل اون قضیه رابطه جنسیمونم ماهی یه بار بود الان مرده هفته ای پنج شیش بار سمت زنش میره بنظرتون دلیل رفتار مرده چیه؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر کرده جایی کم گذاشته خودشو مقصر میدونه احتمالا

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

چون حس کرده رابطه کمی داشته با همسرش ،همسرش این کارو انجام داده و حالا داره به خیال خودش مشکل رو حل میکنه

اگر روابط انسانی آنقدر پیچیده نبود، چایم را دردست میگرفتم و به سمت خانه ات میآمدم و از تو میخواستم تمام زندگیم باشی.

بچه ها چجوری تاپیکو خذف کنم.بلد نیستم لطفا کمک کنید

نمیتونی خودت .باید لینگ تاپیکت و روزای زوج نی نی یار حذف کنه

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

چون حس کرده رابطه کمی داشته با همسرش ،همسرش این کارو انجام داده و حالا داره به خیال خودش مشکل رو حل ...

شما که مردی یعنی این مرده باورش شده که زنش خیانت کرده و اینم خودشو مقصر دونستع؟؟

شما که مردی یعنی این مرده باورش شده که زنش خیانت کرده و اینم خودشو مقصر دونستع؟؟

بله همینطوره.

اگر روابط انسانی آنقدر پیچیده نبود، چایم را دردست میگرفتم و به سمت خانه ات میآمدم و از تو میخواستم تمام زندگیم باشی.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز