لواشکموخوام مدیر استارتر عضویت: 1405/03/06 تعداد پست: 90 عنوان مهاجرت 22 بازدید | 0 پست میخوام با رشته انسانی رتبه خوبی بیارم و روانشناسی برم خارج احتمالا کانادا اگه بورسیه شم نظرتون چیه یا کسی رو سراغ دارین که برای تحصیل رفته باشه خارج از کشور ؟ امروز | 15:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب