2777
2789

وا بستگی ب برندش داره

ولی کرم ها اکثرا ابرسانی دارن خودشون لازم نیس بعدش مرطوب کننده زد

سومین‌کاربری،علت تعلیق:گفتن حقیقت                              نینی‌یار تادلت بخواد ایمیل وشماره دارم تازه دوستا وخانوادمم هستن پس بی‌دلیل تعلیق نکن،نکن خواهرمن نکن                                                                                                        این‌اسموزمانی‌گذاشتم ک هنوزواسم مهم بود،دیگه نمیخوام هیچ ردی ازش باشه ولی متاسفانه نمیشه نام کاربری نینی‌سایتو عوض کرد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببخشید بچه رو دستم بود نتونستم درست تایپ کنم من از سرم نتیجه بهتری گرفتم

میتونم بپرسم چه برندی استفاده کردین؟ واینکه چروک رفع میکنه؟

نومید مشو امید می دار ای دل در غیب عجایب است بسیار ای دل

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792