[QUOTE=41608
3219]چشمممم منم خوشحال میشم چون عاشق شعرمم میگه که دیگر آن حالا چرا معنی ندارد شهریار هر زمان برگردد ...[/QUOTE]
:))بزار منم یه شعر مهمونت کنم ❤
به چنگ اورده ام گیسوی معشوقی خیالی را
خدا از ما نگیرد نعمت آشفته حالی را
خدا را شکر امشب هم حریفی پیش رو دارم
که با او میتوان نوشید ساغر های خالی را
مرا در بر بگیر ای مهربان هرچند میدانم
ندارم طاقت آغوش یک دریا زلالی را
ز مستی فاش میگویم تو را بوسیده ام اما
کسی باور ندارد حرف مست لا ابالی را