2777
2789
عنوان

کمکککککککک

14 بازدید | 9 پست

من یکشنبه ۳۵ دقیقه از حفظ باید انگلیسی حرف بزنم

و امروز کلا خونه نیستم و وقت آزاد ندارم

فقط فردا تایم دارمممممم 😓

چیکار کنمممم به نظر شما ؟

بی دلیل شدی همه دلیلم:)🎀🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه موضوعی رو به فارسی بنویس رو کاغذ بعدش اونو ترجمه کن

آره همین کار رو میکنم ، مرسی قشنگم ❤️

فقط مشکل ام اینه چجوری اون انگلیسی رو حفظ کنم

بی دلیل شدی همه دلیلم:)🎀🙂

بداهه بهت تاپیک میده یا تاپیکت مشخصه؟ متن رو بنویس اول شروع کن از روش خوندن، بعد بلند بلند برای خودت بگو. اصلا بیرون مثلا تو مترو میری تو ذهنت بگو یا همون متن رو یه جایی برای خودت از حفظ تایپ کن، همون هم کمک میکنه تمرینه. هروقت هم وقت داشتی بلند تمرین کن بعدتر.

Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit

بداهه بهت تاپیک میده یا تاپیکت مشخصه؟ متن رو بنویس اول شروع کن از روش خوندن، بعد بلند بلند برای خودت ...

متوجه نشدم عزیزم ؟

مرسی خوشگلم امتحان میکنم

بی دلیل شدی همه دلیلم:)🎀🙂

متوجه نشدم عزیزم ؟مرسی خوشگلم امتحان میکنم

قربونت برم😘

منظورم این بود مشخصه درمورد چی میخوای صحبت کنی یا میری سر جلسه همونجا یه موضوعی میده در لحظه؟ اگه موضوعت مشخصه از الان سناریوش رو بنویس اول بعد شروع کن از روش تکرار کردن همین شکلی کمک میکنه به نظرم

Wer wartet mit Besonnenheit, Der wird belohnt zur rechten Zeit

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز