من فکر میکردم دیگه تموم شده ولی اتفاقا خیلی بیشتر شده
دقت کردین بعضیا خیلی به شهرشون افتخار میکنن؟
خیلیا دیدشون بالا به پایین هست؟
خیلیا حس برتری دارن؟
این چیزا توی هر قومیت و شهری پیدا میشه ها ...
ولی خب مثلا اونایی که کلان شهر هستن(تهران.اصفهان.مشهد.شیراز) خیلی نسبت به شهر های کوچیکتر ادعا دارن ... و خیلی چیزای دیگه که نمیشه گفت .
البته خودم کلان شهرم لطفا بهتون برنخوره ولی واقعیت هست ...
واقعا ناراحت میشم.....