2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سالی یک بار چون عمده میگیرم حتی شده لباس زیر نو پیدا کردم نخریدم😅شلوار خونگیم عمده میگیرم الان نزدیک ۴ سال نگرفتم شلوار خونگی شاید سال بعد بگیرم چون من فقط ظهر شب خونم همش سرکارم🤣

عکس پرو خودمم کاربری قبلیم تعلیق شد🥲

شلوار خیلی کم اونقدر تنوع نمیدم چون مدل های خاصی رو دوست دارم از همون چندرنگ میخرم دیگه میمونه

ولی بالاتنه برای هر فصل ۳ تا ۴ تا

کیف هم خیلی کم شاید شش ماه یه بار

تو مانند رگه‌های نور که از میان درختان می‌تابند، کافی و زیبایی... نه آنقدر تاریک و نه آنقدر سوزان✨️| مشکل من: نه می‌توانم دنیا را همانطور که هست بپذیرم و نه می‌توانم دنیا را تغییر بدهم| •هرچیزی که بیشتر توی دنیا راجع بهش صحبت می‌شه، کمتر وجود داره| عاشق دنیای‌ کتاب‌ها🌿💫

چه مارکی

مارک های مختلفی هست بیشتر هزینه میکنم مثلا اونی که گرون تر هست تهیه میکنم لباس زیر معمولا گرون میخرم که بمونه ن اینکه سریع خراب بشه چون بیشتر از سایر لباس ها شستشو لازم داره

کاربر ابن کم برادر ابن زیاد هستم🖤 اگه از کامنتم خوشت اومد لایک نکن لطفا اعلانم پر میشه دوست عزیزم🙏

چه مارکی

همیشه نیو میگیریم سوتیناش که فوق العادن مال چندین سال قبلم سالم موندن حتی خودم دیگه دلم جدید میخواد ولی کار میکنن خیلی فرم خوبیم میدن بعد از این مدلا نیستن از پشت برن بالا

شرت هم همینطور اما متفرقه هم میگیرم

🌸🌸🌸

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز