به عشقِ او که آبرویِ عالم است، بیاییم کمتر دل بشکنیم، کمتر قضاوت کنیم و کمی پاکتر قدم برداریم. بگذار هر بار که به نامش میرسیم، شرمندهی نگاهِ مهربانش نشویم.
به عشق حسین 💔
چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****