سلام من ۱۵ سالمه پسرم قدم ۱۶۴ هست و سن استخوانیم ۱ سال و نیم عقب تره و مرحله ۳ یا ۴ بلوغ از ۱۲ سالگی هم ال ارژنین و ویتامین د ۳ و ویتامین دی میخورم قد پدرم ۱۷۸ و مادرم ۱۶۰ و داییم ۱۸۴ و عمو هام هم حدودا ۱۷۷ ولی دکتر میرم میگه تا ۱۷۵ تهش بیشتر نمیشی در حالی که پدرم ۱۵ سالگی ۱۶۰ بود الان ۱۷۸ با این که پدر و مادر بزرگم قد کوتاه بودن