من با ی نفر چندسال دوست بودیم
مادرش اومد رابطمونا بهم زد یعنی چند بار از این کارا کرده مادرش
و میخواس ازدواج کنه و من شرایط ازدواج نداشتم
و الان ۱۵روزه رابطمون تموم کردیم
ولی دیگ اصلن سر کلش پیدا نشد قبلنا دو روز نشده میومد حرف میزد این سری دیگ نیومد
و منم بلکش کردم از اون موقعه تاحالا
ب نظرتون اشتباه کردم بلک کردم؟؟؟
از بلکی درش بیارم؟؟؟