2777
2789
عنوان

بارداری

6 بازدید | 4 پست

سلام خانما من باید 11 خرداد پریود میشدم

15 بی بی چکم یک خط پررنگ یکی کمرنگ نشون داد

16 نزدیکی داشتم خونریزی کردم

چون مطمئن نبودم پریودی باشه رفتم بتا دادم

بنام 9600بود17هم رفتم پیش متخصص

گفت 4هفته سه روزی ولی فقط ساک بارداری هستش

البته واژینال

گفت دو هفته دیگه برگرد بعد دو هفته رفتم که به حساب سونوی قبلیم باید شیش هفته و سه روز میبود

این دفعه به سختی ساک بارداری رو هم پیدا کرد البته گفت ی چیز کوچولو شبیه به کیسه زرده توش هست

گفت رحمت قوس داره به خاطر همین سخت پیدا شد

برو دو هفته دیگه بیا

حالا نمیدونم چیکار کنم کسی همچین موردی داشته؟

فعلاً خیلی زوده برای نتیجه قطعی،اینکه اول ساک بارداری دیده شده و بعد گفتن یه چیزی شبیه کیسه زرده هست، میتونه طبیعی باشه مخصوصاً اگر تخمکگذاری دیرتر بوده یا به خاطر قوس رحم دیدن سخت بوده،فعلاً طبق نظر پزشکت صبر کنو سونوی بعدی رو انجام بدی، امیدوارم سونوی بعدی خبر خوب بده 🌸

شایدزندگی آن جشنی نباشدکه آرزوشوداشتی٬اماحال که دعوت شدی زیبا برقص

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز