سلام خانما من باید 11 خرداد پریود میشدم
15 بی بی چکم یک خط پررنگ یکی کمرنگ نشون داد
16 نزدیکی داشتم خونریزی کردم
چون مطمئن نبودم پریودی باشه رفتم بتا دادم
بنام 9600بود17هم رفتم پیش متخصص
گفت 4هفته سه روزی ولی فقط ساک بارداری هستش
البته واژینال
گفت دو هفته دیگه برگرد بعد دو هفته رفتم که به حساب سونوی قبلیم باید شیش هفته و سه روز میبود
این دفعه به سختی ساک بارداری رو هم پیدا کرد البته گفت ی چیز کوچولو شبیه به کیسه زرده توش هست
گفت رحمت قوس داره به خاطر همین سخت پیدا شد
برو دو هفته دیگه بیا
حالا نمیدونم چیکار کنم کسی همچین موردی داشته؟