من نمدونم تنبلم یا چی زندگیم داغونه هیچ کاری نمکنم کل تایمم هدر میره برنامه یی میشناسید که مدیریت زمان کنه برامون برنامه بریزه ؟هم ب درس برسم هم زندگیم؟
کاربری قبلی متعلق به بنده نیست. هرگز برای عاشق شدن دنبال باران و بابونه نباش ! گاهی در انتهای خارهای يک کاکتوس ، به غنچهای میرسی که زندگي ات را روشن میکند❤
منم مثل شمام البته درس ندارم اما هیچ کاری دلم نمیخواد بکنم حس میکنم خسته ام قبلا کلی کتاب میخوندم الان دو هفته اس فقط ۶۰ تا صفحه خوندم اصلا کلمات نمیفهمم ذهنم متمرکز نمیشه
خودت یه دفتر کوچیک بگیر کارهای روزانه رو بنویس و به ترتیب انجام بده
برای همه آرزوی آرامش دارم ....در قضاوت کردن احتیاط کنیدزمین به طرز عجیبی گرده تجربش میکنی خودت نه عزیزت دیدم که میگم .............من وفادارترین آدما رو دیدم که خیانت کردن.باهوشترین آدما رو دیدم که فریب خوردن.صادقترین آدما رو دیدم که دروغ گفتن. مهربونترین آدما رو دیدم که دل شکستن. قویترین آدما رو دیدم که کم آوردن.بالغترین آدما رو دیدم که بچگانه رفتار کردن.و از همهی اینها متوجه شدم هیچ بد و خوب مطلقی وجود نداره، همه ممکنه اشتباه کنن و هیچ چیز از هیچ کس بعید
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.