2777
2789
عنوان

بچه دار شدن 😐

165 بازدید | 33 پست

سلام. خانوما من و شوهرم هر دو سي سالمون شد. از خودمون فقط ي خونه ي ٨٠ متري داريم (ميتونيم تو ي منطقه متوسط خونه بزرگتر بخريم البته) و ي ماشين.

در امدمون رو هم ماهي ١٤٠ تؤمنه ك تقريبا همش ميره پاي قسط همين خونه.

ميخوام براي بارداري سه قلويي اقدام كنم ولي ميترسم از عهده مخارج آينده شون بر نيايم.

مثلا اگ پسر باشن در اينده ما بايد براشون خونه تهيه كنيم نه؟

يا مثلا بعدا ميگن براي چي ما رو ب دنيا اوردين؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستش من بیشتر موقع ها به مامانم میگم چرا منو به دنیا آوردی واقعا هم خیلی بدبختی کشیدم و الانم وضع خوبی ندارم

یه صلوات برام بفرستید لطفا ،منم شما رو دعا میکنم . کسانی که توی تاپیک هام شرکت میکنین میخواستم بگم که خیلی دوستتون دارم ❤️ اقایون لطفا درخواست ندین 🥲🙏

بله صد در صد میگن واقعا ادم نمیدونه باید چیکار کنه تو دنیای امروز دختر بیاری یه جور اسیب ها هست براش تو جامعه پسر بیاری هم مسئولیت زیادی روش میوفته اگه باباش پولدار نباشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز