نگیییین مدیر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 عنوان پریود | مشاهده متن کامل بحث + 187 بازدید | 41 پست تا حالا عقب انداختید؟چند روز؟چیکا کنم؟؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین امروز | 07:57 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 بگو شوهرمی ، دوست پسرمک نیستی اینجوری میکنیفوقش سقط میکنم اصلا😑 کجا سقط کنم? خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 کجا سقط کنم? میگماگههههههحالانگراننیاش اگه میتونی بی بی چک بزن ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 میگماگههههههحالانگراننیاش اگه میتونی بی بی چک بزن نگرفتم میترسم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 چقدر زعفرون بخورم خوبه؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
آلبالوووو_ عضویت: 1404/04/13 تعداد پست: 2986 چقدر زعفرون بخورم خوبه؟ الکی گرمی نخور دخترتا نخاد نمیاد برو ی بی بی چک بگیر بعد بخور ثروت واقعی به حال آدمه نه مال آدم💆🏻🎀.درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم❌️🙏🏻#یه_مینیمالیست🌚
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 [QUOTE=416063956]الکی گرمی نخور دختر تا نخاد نمیاد برو ی بی بی چک بگیر بعد بخور[/QUOTEاز یکم تا حالا دادم میخورم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
راهنماخوب عضویت: 1405/03/30 تعداد پست: 413 من همیشه منظم بود ولی حالا نمیدونم چه مرگمهچیکار کنم؟؟؟؟؟ از استرس وکارسنگین یاجسم سنگین برداشتن هست
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 الکی گرمی نخور دخترتا نخاد نمیاد برو ی بی بی چک بگیر بعد بخور میترسم مثبت باشه خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 اقدام داشتی چی بگم گیج بازی شوهر داشتیم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
راهنماخوب عضویت: 1405/03/30 تعداد پست: 413 چی بگم گیج بازی شوهر داشتیم آها ازدست دررفته حالاشک داری که حامله ای یانه مشکل داره اقاتون