سلام وقت بخیر
از نظر طب اسلامی آسم معلول غلبه بلغم در بدن ميباشد.
بلغم یکی از چهار طبع بدن هست که برای بدن ضروری است اما زیادی آن بیماری ایجاد میکند.در کل زیادی بلغم و فضولات آن از راه سر و سینه خارج میشه.پس کسی که مبتلا به آسم میشه اگر در معرض مواد خطرناک شوینده نبوده و عکس از ریه گرفته و دکتر گفته ریه سالمه این شخص مبتلا به بلغم زیادی هست
نشانه های بلغم زیاد در بدن:
یخ کردن دست و پا مخصوصا پا
درد در ناحیه کمر و زانو مخصوصا زانو
چاقی شکمی
این شخص در هوای گرم حالش خوبه ولی امان از هوای سرد که بیماری این شخص تشدید میشه
حمام آب گرم حال این شخص رو خوب میکنه
میل زیادی به خوردن غذا داره ولی آب خیلی کم میخوره
و اما درمان:
بهترین درمان که پیغمبر فرمودند حمام هست
این شخص باید ناشتا دوش آب داغ بگیره و آب رو پشت جمجمه بریزه البته یک ذره نون و عسل قبل از حمام بخوره به اندازه ۴ انگشت
۲-این شخص باید در طول هفته یک بار سونای خشک بره
۳-مطلقا سردیجات نخوره
۴-بیست و یک عدد مویز ناشتا بخوره
۵-داروی ضد بلغم رو از سایت طب اسلامی بخرین
۶-شکر طبرزدی
۷-سویق گندم یا جو ۲ قاشق ناشتا بدون آب