این ماه می خوام اقدام به بارداری کنم با تعیین جنسیت پسر قرص های لتروزول و ip6 خوردم و خیلی چیزهای گرم و تا حدودی رعایت رژیم غذایی الان دو روز از اتمام پریودم می گذره به شدت خشکی واژن گرفتم با این اوضاع موقع اقدام احتمال به ارگاسم رسیدن و افزایش شانس پسرزایی کم میشه به نظرتون چیکار کنم واسه این خشکی واژن که یه هفته ای خوب شه