2777
2789
عنوان

بچه ها کمک…

| مشاهده متن کامل بحث + 434 بازدید | 69 پست
این حس باهام ب نظرت چیکار کنم بره؟💖✨

نمیدونم اما من همیشه میگم دخترا مثل یه جواهر بسیار بسیار گرانقیمت هستند قدر خودشونو بدونن و وارد اینجور روابط نشن. مثل اون جواهر داخل مغازه جواهری باش که برات هزینه کنن و حتی اگر از زیبایی اولیه افتادی بازم باارزش باشی الماس اگر هزار تیکه هم بشه بازم ارزشمنده . با اینجور روابط ارزش ادم میاد پایین هر کس و ناکسی خودشو هم شآن آدم میدونه و بعد از یه مدت استفاده آدمو رها میکنه و میره. درست مثل بدلیجات کنار خیابون که هر کسی میاد میخره با کمترین بهایی و بعد چند روز پرتش میکنه یه گوشه . خودت انتخاب میکنی کدوم باشی جواهر یا بدلی؟ نزار در چشم دیگران بی ارزش باشی دختر خوب

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
خب کلا ۳ سالو ۵ ماه واس همون شروعش خیلی نیست ب نظر شما؟


ببين مثلا من داييم و پسرخالم سه سال از زنشون كوچيكترن خب. خوشبخت هم هستن. ولي اين موضوع حداقل براي ٣٥ و ٢٦ سال پيشه. مثلا ميتونم بگم پسراي اون موقع با الان خيلي فرق دارن.

يعني از نظر من مهم نيست مرد اينقدر از زنش كوچيكتر باشه.

ولي الان اون پسر تو سن كمه.

مثلا اگه اين اتفاق واسه ده سال ديگه بود خيلي مشكلي نبود. چون هردوتون از يه رنج سني عبور كرده بودين.

متوجه ميشي منظورمو؟

واسه همين ميگم بايد بريد مشاور.


يا مثلا دختر همسايمون ٥ سال شوهرش كوچيكتره. تازه يه ساله ازدواج كردن. دختره الان ٤٤ سالشه و پسره و ٣٩.

پس خيلي اختلاف سنشون به اندازه مال شما مشكل ساز نميتونه باشه.

چون اين پسره ٣٩ سال از زندگي رو گذرونده ولي طرف شما فقط ٢٢ سال.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببين مثلا من داييم و پسرخالم سه سال از زنشون كوچيكترن خب. خوشبخت هم هستن. ولي اين موضوع حداقل براي ٣ ...

اره عزیزم ولی من بیشترم مشکلم این ک مثلا در اینده من پیر نشون بدمو مسایل این شکلی ✨

اره عزیزم ولی من بیشترم مشکلم این ک مثلا در اینده من پیر نشون بدمو مسایل این شکلی ✨

اره. درست فكر ميكني.

حالا اين سه تا موردي كه من ديدم چون زناشون بيبي فيسن اصلا مشخص نيست كه بزرگترن. يعني قضيه رو نرمال كرده.

اين رو هم باز بايد از اخلاق طرف فهميد. يسريا يه رفتارايي دارن كه ادمو پير ميكنه. ميتونه تو سخت گيري باشه. تو بيخيالي باشه.

بايد اشنا بشيد ديگه. و همينطور كه گفتم مشاور. چون خيلي بيشتر از ما ها ميفهمن. تجربه و كيساي زيادي ديدن

همین دیگ خودمم شک دارممن ب ازدواج فکر کردم

چی بگم

ما شناختی نداریم از پسره .

ولی خب اگر خیلی همو دوس دارید و عاشقید یعنی دوطرفه باشه و باقی ملاک هات یعنی اخلاق و خانواده و چهره و شغل و پول و و.وو رو هم در نظر بگیر احساسی تصمیم نگیر ،،،

و اون ۳ سال یکم ناجوره . اگه یک سال بود اشکال نداشت

بنظرم عجله نکن قبول نکن فعلا بعدا پشیمون نشی...

اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

تو اینده فقط از سرکوفت میترسم حالا یا از خودش یا خانوادش /: ✨

اره اینم هس 🌱

اگه امضامو میخونی .‌‌‌‌‌‌برا سلامتی پدرمادرم و حاجت دلم یه صلوات  بفرستی ممنون میشم و امام زمانم (عج).  🌸 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز