2777
2789
عنوان

بچه ها کمک…

| مشاهده متن کامل بحث + 443 بازدید | 69 پست
راستش سن اون برام مهم نیستاین ک اختلاف ۳ سالو ۵ ماهه این رو مخمه ک ناجوره یا ن

چند مورد دیدم ۵ سال دختره بزرگ تر بوده ازدواج کردن خیلی هم خوشبختن حالا که سنش مهم نیست رفتار و شخصیت و خانواده وضعیت مالی اینا همشو در نظر بگیر

من چقدر به اون دخترک غمگین نشسته توی چشمام ، شادی بدهکارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین اختلاف سنی، بعد یه مدت تو چهره ی زن و مرد کامل دیده میشه، از اونجایی که خیلی تو عرف جامعه نیست، خیلی برخوردای بدی خواهی دید.

خودت و متقابل اون آقا سرخورده میشه.

شاید حتی خانوادش مخالف باشن.

و از همه ی اینا بدتر پسر ۲۲ ساله در حالت عادی ، حتی نمیدونه از چی خوشش میاد.

به استثتائات و اونایی که انگشت شمارن کار ندارم

ببین اختلاف سنی، بعد یه مدت تو چهره ی زن و مرد کامل دیده میشه، از اونجایی که خیلی تو عرف جامعه نیست، ...

خانواده اون هیچی

خانواده من ک صد در صد مخالف خواهند بود🤦♀️

فقط اگ در اینده از کسی خوشم نیومد چی؟ ) : ✨

همین دیگ خودمم شک دارممن ب ازدواج فکر کردم

سه سال خیلیخیلیه. خودشم بخاد خانواده اش نمیزارن باهات ازدواج کنه. فراموشش کن دختر وارد اینطور روابط نشو که آسیب میزنهوبهت

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
آینده بدی نداره؟ /: ✨

اسی راستشو بخوایی من خودم اصلا دوست ندارم از خودم کوچکتر باشه

ولی خب به هرحال ممکنه برای بعضیا مهم نباشه

و مهم اون سازگاری اخلاق فرد وگرنه سن فقط یه عدد

و ۳سال چیزی نیست در اطراف تا۷اینا بود فاصله سنی

من آن دختری هستم که فهمید ارزشش به تأیید دیگران نیست .یاد گرفتم همیشه قرار نیست همه مرا بفهمند، دوستم داشته باشند یا کنارم بمانند؛بعضی آدمها فقط بخشی از مسیر زندگی اند، می آیند درسشان را میدهند و میروند.من یاد گرفتم خودم پناه خودم باشم و در سختترین روزها دست خودم را بگیرم.شاید همیشه همه چیز مطابق میلم پیش نرود، اما تا وقتی به خودم ایمان دارم، هیچ شکستی نمیتواند مرا متوقف کند. من برای خودم زندگی میکنم،برای آرامش و آیندهای که لایقش هستم؛ چون در آخر هیچ کس مهمتر از خودم نیست.✨🤍

خانواده اون هیچیخانواده من ک صد در صد مخالف خواهند بود🤦♀️فقط اگ در اینده از کسی خوشم نیومد چی؟ ) : ...

چرا خوشت نیاد؟؟؟

یه سفر رفتی اینده و برگشتی؟؟؟

خواهرشوهر من خیلی دیر ازدواج کرد، همیشه هم ناراحت که ۱۸،۱۹ بودم یه خواستگار پرو پاقرص داشتم . بابام نداد و الان بچه ام ۲۲،۲۳ ساله بود و ....

یه بار همینجوری با شوهرم حرف میزدیم ، گفتم بابات چرا ندادو زندگیش اینجوری شد و ....

گفت ، خوب بود چرا بابام نده، اون پسر رو بعدها بخاطر دزدی از مسجد گرفتن، خواهر منم حالا هی گیر داده، بد بود که بابام نداد.

حالا حکایت تو ، بخاطر اینکه یه وقت در آینده به کسی علاقه مند نشی، می خوای با موردی که همین الان اما و اگر داره ، وارد رابطه بشی

اخه ۴ سال پیگیرم بوده و بهش فکر کردماگ دیگ از کسی خوشم نیومد چی؟ ) : ✨

عجله نکن . خوشت میاد.

رابطع این اقا پسر باعث میشه موقعیت های خوب ازدواجت رو از دست بدی

۳ سال زیاده کمتر خانواده ای راضی میشه

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
اره از وقتی هست ب هیچ کس دیگ ای نتونستم فکر کنم نمدنم باید چیکار کنم /:

همین دیگه ببین خودتم میگی به کسی فکر نمیکنی.

حیف عمر و جوونیت نیست هدر بره و بعدش خودت احساس شکست و افسردگی کنی

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز