چرا خوشت نیاد؟؟؟
یه سفر رفتی اینده و برگشتی؟؟؟
خواهرشوهر من خیلی دیر ازدواج کرد، همیشه هم ناراحت که ۱۸،۱۹ بودم یه خواستگار پرو پاقرص داشتم . بابام نداد و الان بچه ام ۲۲،۲۳ ساله بود و ....
یه بار همینجوری با شوهرم حرف میزدیم ، گفتم بابات چرا ندادو زندگیش اینجوری شد و ....
گفت ، خوب بود چرا بابام نده، اون پسر رو بعدها بخاطر دزدی از مسجد گرفتن، خواهر منم حالا هی گیر داده، بد بود که بابام نداد.
حالا حکایت تو ، بخاطر اینکه یه وقت در آینده به کسی علاقه مند نشی، می خوای با موردی که همین الان اما و اگر داره ، وارد رابطه بشی