یه مدته از کارم اومدم بیرون ،خانوادم به شدت ارتباطات خوب دارن بعد از ۲۲ سال سن برای اولین بار از پدرم خواستم منو معرفی کنه فقط، گفت برو دنبال تحصیلات تکمیلی کار خوب پیدا میشه خودت تلاش کن
من امشب به معنای واقعی درهم شکست
و متوجه شدم توی زندگیم جز خودم هیچکس رو ندارم
حس میکنم علاوه بر کارم و استقلالم خانوادمو هم از دست دادم ،ظرفیت این همه درد رو یکجا ندارم