من یازدهمم امسال و نهایی دارم میتونین راهنماییم کنین؟
عمومی هام قویه یعنی زبان و عربی رو فولم
دینی ۴ تا درس رو تابحال نخوندم
فارسی هم از ترم دوم نخوندم ولی فارسیم قویه
اما زیستم اصلا خوب نیست و صفر صفرم و هیچییییی بلد نیستم
و شیمیم هم دارم با استاد فراهانی جمع میکنم و شیمیم خوبه
نمیدونم توی این تایم کم و ۱۷ روز چطوری زیست رو جمع کنم به عنوان کسی که هیچی نخونده تابحال و هیچی بلد نیست و هدفم دندون پزشکیه..
کسی پیشنهادی داره چیکار کنم واسه زیست؟ اونم توی این تایم کم