منم باکره نیستم دوران عقد با نامزد عقدیم بودم و منم باکره نیستم
باکرگی تنها چیزی که نباید بهش فکر بکنی
تو عقد بودی کار خطایی نکردی این دوره هم کسی که اینو ملاک بکنه یکیه از شوهر سابقت هم بدتره و مثل این میمونه که از این چاه بری داخل اون چاه
آدم اصل و نسب دار میدونه و میفهمه عقد بودی و باکره نیستی
خطایی نکردی گناهی هم نکردی