ببین عزیزم اگر از ی چیزی میخوای پیروی کنی باید قبولش داشته باشی
من چون ی چهارچوب دارم گناه میدونم
ی پسری هم بود عاشق هم بودیم میگفت دل هامون بت هم یکیه حلاله من جدا شدم
تو ب زندگی خودت نگاه کن ن بقیه رو قضاوت کن زندگی خودت رو بکن بقیه هم نباید تو رو قضاوت کنن
من معتقدم هز کی تو قسمتم باشه خودش میاد و ازدواج میکنیم