2777
2789
عنوان

پس تکلیف چیه 😶💔🙃

111 بازدید | 9 پست

امشب تو یه تاپیک بودم میگفتن روابط دوستی گناهه خب این موضوع هم هست اگر کسی اعتقاد نداشته باشه بحثش جداست ولی همچنین چیزی واقعا وجود داره

و من اینطوری بودم که چرا واقعا ؟ مثلا من خودم کسی دوست دارم بدی ازش ندید و وقتی باهاشم چیز اشتباهی نمیبینم و از نمیتونم ازدواج کنه

الان تکلیف زندگی چیشد😂😂😂

دیانا🫠🎀🥺

گناه نیست

تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین عزیزم اگر از ی چیزی میخوای پیروی کنی باید قبولش داشته باشی

من چون ی چهارچوب دارم گناه میدونم

ی پسری هم بود عاشق هم بودیم میگفت دل هامون بت هم یکیه حلاله من جدا شدم

تو ب زندگی خودت نگاه کن ن بقیه رو قضاوت کن زندگی خودت رو بکن بقیه هم نباید تو رو قضاوت کنن

من معتقدم هز کی تو قسمتم باشه خودش میاد و ازدواج میکنیم

.هدف ما از زندگی آزادی و رهایی و شجاعت هست ...اما روحمون به خدا تعلق داره جز با خدا آرامش پیدا نمیکنه. پس خودت رو درگیر تعصبات و عقاید اجباری و قصاوت های نا به جا نکن هر جا شک کردی دنبالش برو چون مطمعن باش شک پیش میاد پس ازش نترس ..برای خودت و روحت و خدا زندگی کن.

لازم نیست جار بزنی ارتباط با نامحرم گناهه تو دین ماحالا شما از نظرت گناه نیست خب ادامه بده به بقیه ر ...

بحث هی تاپیک زدن نیست میخوام استدلال پشتشو یدونم

دیانا🫠🎀🥺

ب نظر من اگر هدفمند باشه و مثلا به قصد ازدواج باشه و چهارچوب های شرعی رو رعایت کنن اشکالی نداره

در غیر این صورت اشکال داره علتشم اینه باعث وابستگی میشه خیلی اوقات حالا یا هردو نفر یا یکیشون در حالی که یا شرایط ازدواجو ندارن یا تفاوت های زیادی دارن و برای ازدواج مناسب نیستن اصلا ولی چون وابسته شدن جدا شدن سخت میشه

 وقتی بدونی میتونی، هر گره رو باز بکنی؛                          هر جوری باشه قفسو میشکنی پرواز میکنی                        خسته نمیشیم، واسه ما خستگی معنا نداره                        چشمه اگه جاری نشه راهی به دریا نداره                            میریم بالا، بالاتر ؛ از هر رویا بالاتر                                      امروز هرجا که باشیم، هستیم فردا بالاتر✨️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز