بچه ها 19 سالمه کنکور هم دارم با این وجود 3 روز رفتم باغ از 5 صبح تا 2 ظهر زیر آفتاب داغ شهرمون که خیلی گرمه کار کردم اونم کارگری ، 3 تومن گرفتم میخواستم گوشیمو درست کنم، امروز فهمیدم مامانم کارت خودشو که خالیه با کارت من جا به جا کرده رفته همرو خرج کرده به خودمم نگفت خودم فهمیدم
البته اون بیچاره هم چند وقته بی پوله،، قرعهکشی داشته بدهکار بوده،، بابامم ی قرون بهمون نمیده، 5 تومن گرفته بود 4 تومنشو داده مواد گرفته 1 تومن هم برای خودش نگه داشته
متنفرم از پدر مادر بی مسئولیت