ببین من یه سری دختر ها رو دیدم که باکره بودن، با یه پسری وارد رابطه شدن و باهاش رابطه ج برقرار کردن، بعدشم به پسره گفتن تو باید منو بگیری چونکه باکرگیمو به خاطر تو از دست دادم. این پسر هم شاید دنبال اینجور دردسرا واسه خودش نیس.
در کل عزیزم این پسرو کنار بذار، البته اگر فکرمیکنی منظورش رابطه ج هست، حس من میگه این تو رو فقط به خاطر اون کار میخواد، و فرقی هم براش نداره که تو باشی و یا دختر دیگری