16385 مدیر استارتر عضویت: 1405/04/04 تعداد پست: 0 عنوان اشپزی 47 بازدید | 4 پست سلام دوستان فردا مهمون دارم از چه خوراکی ها و نوشیدنی ها استفاده کنم امروز | 01:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1385honeyyyy عضویت: 1404/03/23 تعداد پست: 695 رستوران بگوبیاره دانشجو معلم رشته آموزش ریاضی هستم هر سوالی داشتید در خدمتم با جون و دل
روژان۹۴۹۴ عضویت: 1401/02/01 تعداد پست: 26611 تنقلات بزار : چیپس پفک شکلات و پاستیل و...میوه چای ، کاپوچینو و شیرینی شربت یا اب میوه یه مدل فینگر فود یه ظرف مزه مثل کالباس و زیتون و ...اجیل غذاهم زرشک پلو با مرغ یا پاستا و سیب پنیر یا چلو گوشت ، دسر و سالاد و نوشیدنی بعد شامم فقط میوه و چای