نگیییین مدیر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 عنوان پریود | مشاهده متن کامل بحث + 191 بازدید | 61 پست بچه ها از یکم تا امروز زنجبیل دم کردم دارچین دم کروم زعفرون دم کردمامروز قبل از ظهر یکم هاله خون تو رطوبت واژن دیدم ولی باز دوباره واژنم خشک شدبه نظرتون پریود میشم؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین امروز | 00:31 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 نترس میشی خیر ببینیببخشید جوش پریود چند روز قبل از پریود ظاهر میشه؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 خیر ببینیببخشید جوش پریود چند روز قبل از پریود ظاهر میشه؟ 1 هفته و برای بعضی ها بعد پریودی اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 1 هفته و برای بعضی ها بعد پریودی عزیزم ببخشید احتمال چند درصد میدی پریود شم؟بازم دارچین و زعفرون و...رو بخورم؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 عزیزم ببخشید احتمال چند درصد میدی پریود شم؟بازم دارچین و زعفرون و...رو بخورم؟ اره بخور چون لخته خون ازت اومده صدا در صد اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 اره بخور چون لخته خون ازت اومده صدا در صد لخته خون نبود عزیزم خون تازه توی ترشحات واژن خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 لخته خون نبود عزیزم خون تازه توی ترشحات واژن بله میشه نترس گلم اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 خودت بهترمیدونی سیک ات چندروزه هستش ۲۸ تا ۳۰ روزهبه نظرتون بارداریه؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 بله میشه نترس گلم خدا کنهچند شبه که خواب ندارم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 بله میشه نترس گلم خداخیرت بده که آرومم کردی ولی چه کنم که موقته وتا خونریزی شروع نشه خیالم راحت نمیشه. خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 خداخیرت بده که آرومم کردی ولی چه کنم که موقته وتا خونریزی شروع نشه خیالم راحت نمیشه. خون ریزی شروع میشه ولی تو تا اون م قع دیونه شدی اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 خون ریزی شروع میشه ولی تو تا اون م قع دیونه شدی بله درست میگی هیچکس رو ندارم خواهر خیلی تنهام خیلی خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 بله درست میگی هیچکس رو ندارم خواهر خیلی تنهام خیلی منم تنهام ولی خودم هزار نفرم اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7057 خون ریزی شروع میشه ولی تو تا اون م قع دیونه شدی طناب ردن و پیاده روی فایده داره؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین