2777
2789
عنوان

پریود

| مشاهده متن کامل بحث + 191 بازدید | 61 پست
نترس میشی

خیر ببینی

ببخشید جوش پریود چند روز قبل از پریود ظاهر میشه؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

1 هفته و برای بعضی ها بعد پریودی

عزیزم ببخشید احتمال چند درصد میدی پریود شم؟

بازم دارچین و زعفرون و...رو بخورم؟


خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

اره بخور چون لخته خون ازت اومده صدا در صد

لخته خون نبود عزیزم خون تازه توی ترشحات واژن

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

خودت بهترمیدونی سیک ات چندروزه هستش

۲۸ تا ۳۰ روزه

به نظرتون بارداریه؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

بله میشه نترس گلم

خدا کنه

چند شبه که خواب ندارم

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

بله میشه نترس گلم

خداخیرت بده که آرومم کردی ولی چه کنم که موقته وتا خونریزی شروع نشه خیالم راحت نمیشه.

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

خون ریزی شروع میشه ولی تو تا اون م قع دیونه شدی

بله درست میگی

هیچکس رو ندارم خواهر خیلی تنهام خیلی

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

خون ریزی شروع میشه ولی تو تا اون م قع دیونه شدی

طناب ردن و پیاده روی فایده داره؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز