2777
2789
عنوان

پریود

| مشاهده متن کامل بحث + 191 بازدید | 61 پست

خواهر گلم تورو خدا نرو از تاپیک من

به نظرت پریود میشم؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله

چیکار کنم که فردا دیگه پریود شم

امروز سه تا لیوان زنجبیل و دوتا دارچین و یه لیوان زعفرون خوردم

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

رازیانه بخور راستی بچه نمیخوای لوله هاتو ببند

نمیبندن.قبول نمیکنن.سر بچه دومم هرچی التماسشون کردم قبول نکردن

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

میشی

خدا از زبونت بشنوه

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

میشی

ببخش عزیزم جوش هم بخاطر عفونته یا کیست؟نشانه پریود شدنه؟

دوسه روز پیش جوش زدم

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

امپول پریودی بزن

گفتن دکتر باید تجویز کنه

پروژسترون منظورتونه؟با این اوضاع احتمال بارداری میدید؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

این ج ش جوش پریودی هست که میگه دارم میام آماده باش

جوش زیر پوستی درسته؟ بارداری جوش نداره؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

این ج ش جوش پریودی هست که میگه دارم میام آماده باش

خدا کنه

دارم دیونه میشم.من نمیتونم بچه بیارم هیچ جوره شرایط ندارم

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز