نگیییین مدیر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 عنوان پریود | مشاهده متن کامل بحث + 191 بازدید | 61 پست بچه ها از یکم تا امروز زنجبیل دم کردم دارچین دم کروم زعفرون دم کردمامروز قبل از ظهر یکم هاله خون تو رطوبت واژن دیدم ولی باز دوباره واژنم خشک شدبه نظرتون پریود میشم؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین امروز | 00:31 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 خواهر گلم تورو خدا نرو از تاپیک منبه نظرت پریود میشم؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 خواهر گلم تورو خدا نرو از تاپیک منبه نظرت پریود میشم؟ رازیانه بخور راستی بچه نمیخوای لوله هاتو ببند اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 بله چیکار کنم که فردا دیگه پریود شمامروز سه تا لیوان زنجبیل و دوتا دارچین و یه لیوان زعفرون خوردم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 چیکار کنم که فردا دیگه پریود شمامروز سه تا لیوان زنجبیل و دوتا دارچین و یه لیوان زعفرون خوردم میشی اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 رازیانه بخور راستی بچه نمیخوای لوله هاتو ببند نمیبندن.قبول نمیکنن.سر بچه دومم هرچی التماسشون کردم قبول نکردن خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 میشی خدا از زبونت بشنوه خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 نمیبندن.قبول نمیکنن.سر بچه دومم هرچی التماسشون کردم قبول نکردن امپول پریودی بزن اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 میشی ببخش عزیزم جوش هم بخاطر عفونته یا کیست؟نشانه پریود شدنه؟دوسه روز پیش جوش زدم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 امپول پریودی بزن گفتن دکتر باید تجویز کنهپروژسترون منظورتونه؟با این اوضاع احتمال بارداری میدید؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 ببخش عزیزم جوش هم بخاطر عفونته یا کیست؟نشانه پریود شدنه؟دوسه روز پیش جوش زدم این ج ش جوش پریودی هست که میگه دارم میام آماده باش اکانت ۳ نفره مون💞🤪
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 این ج ش جوش پریودی هست که میگه دارم میام آماده باش جوش زیر پوستی درسته؟ بارداری جوش نداره؟ خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
نگیییین مدیر استارتر عضویت: 1398/01/26 تعداد پست: 7059 این ج ش جوش پریودی هست که میگه دارم میام آماده باش خدا کنهدارم دیونه میشم.من نمیتونم بچه بیارم هیچ جوره شرایط ندارم خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 جوش زیر پوستی درسته؟ بارداری جوش نداره؟ نه ندارع اکانت ۳ نفره مون💞🤪
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9496 خدا کنهدارم دیونه میشم.من نمیتونم بچه بیارم هیچ جوره شرایط ندارم نترس میشی اکانت ۳ نفره مون💞🤪