2777
2789
عنوان

پریود

191 بازدید | 61 پست

بچه ها از یکم تا امروز زنجبیل دم کردم دارچین دم کروم زعفرون دم کردم

امروز قبل از ظهر یکم هاله خون تو رطوبت واژن دیدم ولی باز دوباره واژنم خشک شد

به نظرتون پریود میشم؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

پریودم منظم بود سوم هر ماه ولی ماه قبل که قرص اورژانسی خوردم شد یکم ماه

بعدش دوباره پیشگیری با کاندوم داشتم که شوهرم میگه اول کاندوم رو برعکس پوشیده بوده و بعد درستش کرده (البته قبل از رابطه) همون موقع گفت شک دارم به کاندوم پیشاب باشه و دوباره قرص بخور ولی من قبول نکردم حالا میگه تقصیر تو

به نظرتون احتمال بارداری هست؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دهانه رحم ات داره باز میشه


خدا از زبونت بشنوه عزیزم

مطمئنی؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

دهانه رحم ات داره باز میشه

خشکی واژن نشونه بارداری نیست؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

بله کیست داری

تو زمان مجردی داشتم ولی بعدش دیگه نه

حالا رو نمیدونم.به نظرتون ممکنه شک شوهرم درست باشه

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

نه

چیکار کنم دیگه تا پریود شم؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

بله کیست داری

خواهر جون خدا خیرت بده اگه میدونی بگو چیکار کنم

کلی گرمی خوردم طناب زدم ولی....

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

درباره چی

کآندومتر که گفتم برعکس پوشیده بود و درستش کرد البته قبل از رابطه

میگه ممکنه بهش پیشاب در حد یه قطره مالیده باشه.امکانش هست؟

خدایا فقط خودت😔 تو خوب میدونی پشت و پناهی جز تو ندارم.خدایا ولم نکن😭 دیگه پدری هم ندارم که دلخوش به بودنش باشم.میشه براش فاتحه یا صلوات بفرستین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش