hot_chocolate14 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/02 تعداد پست: 1229 عنوان عفونت 43 بازدید | 3 پست دیروز رفتم دندونپزشکی گف لثت عفونت کرده قرص جوشان بزن ب لثت تا هفته دیگالان خیلی درد میکنه و همش خون میادراهکاری برا درد دارین؟ب جز اب نمک چون همین الان انجام دادم امروز | 00:16 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hot_chocolate14 مدیر استارتر عضویت: 1403/06/02 تعداد پست: 1229 انتی بیوتیک میخوری ن رفتم دندونپزشکی فقط گف اب نمک و قرص جوشان
shankayyn98 عضویت: 1403/06/11 تعداد پست: 9504 ن رفتم دندونپزشکی فقط گف اب نمک و قرص جوشان باید انتی بیوتیک قرص ویتامین امپول شو بزنی اکانت ۳ نفره مون💞🤪