سلام شب همگی بخیر باشه
ما هر سال نذری داریم البته روستا و کل روستا رو دعوت میکنیم هیئت میاد داخل حیاط پدرجون خدابیامرزم مراسم میگیرن و دسته زنجیر زنی سینه زنی میاد
کل حیاط فرش میکنن خانم آقا کنار هم نذری پزون پخش میکنن . خیلی مراسم بزرگ و قشنگیه
امسال مادرجونم اولین سالیه که نیس دلم براش تنگ شده
کلی امروز دلم خواستش
برا همهههههههههه دعا کردم صلوات فرستادم آیت الکرسی زیارت عاشورا خوندم ب یاد نی نی سایتی های عزیزم بودم
ایشالله حاجت روابشید