2777
2789
عنوان

کدوم و بخرم

60 بازدید | 13 پست

حدود ۶۰ تومن پول نقد دارم میخوام آیفون بخرم بقیه رو قسطی بدم

آخه کمی طلا حیفم میاد بفروشم گفتم به جاش قسط زیاد میدم

الان اول میگفتم ۱۷ نرمال

الان میخوام پرو بگیرم بدون ریجستر بنظرتون خوبه؟

یا چی بگیرم

بدون ریجستر میخوای گوشی رو قاب کنی؟

چرا وقتی پول نداری بخری خودت رو تو سختی میندازی

تازه گوشی هم هیچ استفاده ای ندارده میخوای به کی پز بدی؟ کسایی که روز به روز پیشرفت میکنن تو فقط پز بدی

و خدا معجزه میکند !🌱💛

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای پز نمیخوام

دارم کارم راه ميندازم نیاز دارم به گوشی برای تولید محتوا

گوشی خودم 1 ۱۵ هست

طلا اینا زیاد دارم پس انداز الان باید گوشیم و ارتقا بدم

و اصلا قرار نیست برای تولید محتوا میخوام که از کسی هی قرض نگیرم بعدش گوشی سامسونگم هست

بدون ریجستر میخوای گوشی رو قاب کنی؟چرا وقتی پول نداری بخری خودت رو تو سختی میندازی تازه گوشی هم هیچ ...

اخه گفتم حداقل من که تند عوض نمی کنم و برای تولید محتوا میخوام الان یه دونه خوب بگیرم

بعدا میرم ریجستر می کنم


اخه گفتم حداقل من که تند عوض نمی کنم و برای تولید محتوا میخوام الان یه دونه خوب بگیرم بعدا میرم ریجس ...

عزیزم بدون ریجستر قابل استفاده نیست

هیچ برنامه ای نمیتونی نصب کنی

و خدا معجزه میکند !🌱💛

برای پز نمیخوام دارم کارم راه ميندازم نیاز دارم به گوشی برای تولید محتوا گوشی خودم 1 ۱۵ هستطلا اینا ...

کی برای تولید محتوا اول راه میده این همه هزینه میکنه؟

و خدا معجزه میکند !🌱💛

اخه نیاز دارم به گوشی خودم تا الان میگفتم این همه پول گوشی بدم میدم طلا سرمایه بشم ولی الان نیازمه😅

خب میتونی ی چیز ارزون تر بخری و کمتر برای گوشی هزینه کنی البته هر کس بهتر صلاح حودشو میدونه

چقدر زود دیر شد، حیف💔
کی برای تولید محتوا اول راه میده این همه هزینه میکنه؟

۵ سال دارم کار میکنم و خداروشکر امسال کارم خیلی خوب گرفته

فقط پولای اون ۵ سال من تبدیل به طلا کردم دلم نمیاد بفروشم

واسع همین گفتم قسطی بگیرم

مشکل قسط ندارن خداروشکر

خب میتونی ی چیز ارزون تر بخری و کمتر برای گوشی هزینه کنی البته هر کس بهتر صلاح حودشو میدونه

مرسی از نظرت عزیزم

ولی خب باید بگیرم این و

مدل پایین تر میتونم بگیرم ولی کلا از رده خارج میشن تا یه سال دیگه

عزیزم طلاهات نگهدار گلم برو کارت راه بنداز درامد داشت باش بعد بخر بعدش ربطی به گوشی ندار تو همین گوشی دست میتونی زاویه های مختلف عکس بگیری ایده پردازی کنی کمک خاستی درخدمت هستم💕💕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز