2777
2789
عنوان

جاست فرند

27 بازدید | 1 پست

بچه ها یه پسره هست یکی دو ماهه تو یه گپی بود آشنا شدیم و اینجوری نیست که تو رابطه باشیم اصلا

نه اون از حدش فراتر میره نه من

فقط در حد سلام خوبی و اینا

همیشه هم اون پیام میده اول ،نه من

من دلم نمیخواد تو رابطه باهاش باشم چون از اول چنین نگاهی نداشتم بهش اونم فکر کنم همینطور باشه

مثلا هفته ای یکبار پیام میده هر موقع هم پیام میده حالم خوب نباشه سعی میکنه حالمو خوب میکنه ،بعد اینکه سنش کمه منم همینطور

من خودم به جاست فرند و اینا اعتقاد ندارم و اگه پارتنر آینده م بیاد دوست ندارم با پسر دیگه ای در ارتباط باشم

الان کسی تو زندگیم نیست کلا هم نبوده از طرفی میگم اگه این پسره مدت طولانی حرف بزنم باهاش بخوام با یکی وارد رابطه بشم چی بگم بهش ناراحت نشه و پیام نده

ولی واقعا چیز بدی ندیدم خیلی احترام میزاره اصلا فراتر از حدش نمیره چیکار کنم بنظرتون ؟الان با کس دیگه در ارتباط نیستم از این میترسم اگه یه موقع کسی اومد تو زندگیم چیکار کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز